CATEDRA-LIMBA SI LITERATURA ROMANA
jjjjjjjjjDisciplina asigura elevilor o pregatire preponderent practica ,bazata pe dezvoltarea vocabularului prin exercitii aplicative in cele mai diverse domenii de activitate.
jjjjjjjjjResurse umane:
- 6 membri din care 1 profesor cu gr.I si 1 cu gr. II;
- profesor instruit intern pentru formare formatori in program Phare;
jjjjjjjjjResurse materiale:
- 1 cabinet dotat corespunzator;
- biblioteca ( peste 30.000 de volume);
jjjjjjjjjRealizari:
jjjjjjjjjMembrii catedrei au urmarit formarea unor vorbitori corecti ai limbii nationale capabili sa sustina un interviu pentru angajare.
CATEDRA-LIMBI MODERNE
jjjjjjjjjDisciplina: limba engleza, limba franceza.
jjjjjjjjjResurse umane:
- 3 membri din care 2 profesori cu gr.I ;
- 2 profesori instruiti intern pentru formare formatori in program Phare.
jjjjjjjjjResurse materiale:
- 1 cabinet dotat corespunzator;
- biblioteca ( peste 30.000 de volume);
- planse, casete audio, reviste;
jjjjjjjjjRealizari:
jjjjjjjjjMembrii catedrei au urmarit dezvoltarea competentei comunicative, invatrea limbilor straine pentru acces la informatii.
CATEDRA- MATEMATICA-INFORMATICA
jjjjjjjjjDisciplina asigura elevilor o pregatire generala necesara instruirii, posibilitatea continuarii studiilor in invatamintul superior.
jjjjjjjjjResurse umane:
- 9 membrii din care 6 profesori matematica (2 profesori gr. I si 2 prof gr.II) si 3 profesori informatica;
- 1 profesor instruit intern pentru formare formatori in program Phare;
jjjjjjjjjResurse materiale:
- 1 cabinet matematica cu materiale didactice specifice;
-2 cabinete Informatica obtinute prin dotare Phare;
- biblioteca ( peste 30.000 de volume).
jjjjjjjjjRealizari:
jjjjjjjjjRealizarile profesorilor din catedra s-au concretizat in pregatirea examenului de bacalaureat si admitera in invatamintul superior, reusind la facultatile cu profil tehnic 25-30% din elevii prezentati.
CATEDRA-FIZICA
jjjjjjjjjDisciplina asigura elevilor o baza teoretica necesara intelegerii fenomenelor, a unor procese tehnologice pe care elevii le intalnesc in meseria ce o aleg, intelegerea functionarii aparaturii din industrie si aparaturii casnice.
jjjjjjjjjResurse umane:
- 4 membri din care 3 profesori cu gr. I si un profesor cu gr. II.
jjjjjjjjjResurse materiale:
- 1 laborator Fizica dotat modern ( aparatura de soft si profil); Realizarile din ultimii trei ani vizeaza:
- 1 premiu I , 2 premii II si 6 mentiuni.
jjjjjjjjjPerspective:
jjjjjjjjjRezultatele meritorii la concursuri de admitere in invatmintul superior si de ocupare a unui loc de munca.
CATEDRA-CHIMIE
jjjjjjjjDisciplina Chimie vizeaza formarea si consolidarea unui sistem de cunostinte teoretice, priceperi, deprinderi si comportament intelectual specifice domeniului;
jjjjjjjjjResurse umane:
- 4 profesori din care 3 cu gr. I si 1 cu gr.II;
- 2 profesori instruiti pe formare formatori in program Phare.
jjjjjjjjjResurse materiale:
- 1 laborator Chimie aplicata dotat corespunzator;
- planse si folii transparente, material bibliografic;
- truse de analiza chimica.
jjjjjjjjjRealizari:
- olimpiada de chimie, faza judeteana: 12 premii;
- editarea revistei de spacialitate " Media-chim";
- elevi admisi in invatamintul superior: 30%.
jjjjjjjjjPerspective:
- pregatirea complexa a elevilor pentru cresterea procentului de admisi in invatamintul superior si a numarului de premianti la concursurile scolare si sesiunile sttintifice.
CATETRA- BIOLOGIE-GEOGRAFIE
jjjjjjjjjDisciplina asigura elevilor urmatoarele competente:
- formarea unui sistem de cunostinte, priceperi si deprinderi, si consolidarea unor comportamente intelectuale specifice.
jjjjjjjjjResurse umane:
- 4 profesori din care 2 cu gr. I si 2 cu gr.II;
- 2 profesori instruiti in programul Phare.
jjjjjjjjjResurse materiale:
- 1 laborator de biologie ( truse, aparatura, planse);
- 1 cabinet de specialitate dotat corespunzator.
jjjjjjjjjRealizari:
- elevii admisi la facultatile de profil si la facultatea de medicina;
- elevii premiati la olimpiade si concursuri scolare, faza judeteana.
jjjjjjjjjPerspective:
- efectuarea de lucrari de biologie aplicata;
- dezvoltarea laturii formative si de cercetare prin folosirea tehnicii informatice.
CATEDRA-STIINTE SOCIO-UMANE
jjjjjjjjjDisciplina asigura urmatoarele competente:
- formarea unei gandiri logice;
- adaptarea rapida la realizarile economice specifice unei societati democratice;
- dezvoltarea creativitatii si a capacitatii de integrare intr-o societate aflata in plina dezvoltare, prin disciplinele: Istorie, Logica, Psihologie, Economie, Filosofie, Cultura civica.
jjjjjjjjjResurse umane:
- 4 profesori din care 2 cu gr. I si 1 cu gr.II;
- 2 profesori instruiti in program Phare.
jjjjjjjjjResurse materiale:
- 1 cabinet istorie dotat corespunzator;
- 1 cabinet de stiinte sociale dotat corespunzator.
jjjjjjjjjRealizari:
- elevii admisi inivatamintul superior de profil;
- elevii mentionati la olimpiade, faza judeteana.
jjjjjjjjjPerspective:
- formarea tinerei generatii cu o gandire sociala pozitiva, cu incredere si responsabila fata de cerintele unei societati in continua dezvoltare.
CATETRA- EDUCATIE FIZICA
jjjjjjjjjDisciplina Educatie fizica realizeaza pregatirea organismului pentru efort prin exercitii si jocuri, dozari corespunzatoare varstei.
jjjjjjjjjResurse umane:
- 3 profesori din care 1 cu gr. I .
jjjjjjjjjResurse materiale:
- 1 sala educatie fizica si teren dotate corespunzator.
jjjjjjjjjRealizari:
- premii la concursurile judetene de profil ( handbal-fete locul III, atletism-calificari la nivel superior).
jjjjjjjjjPerspective:
- gasirea unor exercitii noi pentru dezvoltarea grupelor musculare.
CATETRA- TEHNOLOGIE CHIMICA
jjjjjjjjjCatedra pregateste operatori chimisti in meseriile:
- fabricarea medicamentelor si produselor cosmetice;
- fabricarea si prelucrarea fibrelor chimice;
- fabricarea si prelucrarea cauciucului si maselor plastice;
- laboranti si analize fizicochimice, prin disciplinele Tehnologie chimica, Procese si aparate, Controlul fabricatiei si Instruire practica.
jjjjjjjjj Competentele urmarite vizeaza:
- accentuarea flexibilitatii fortei de munca prin formarea capacitatilor profesionale;
- lucrul in echipa;
- lucrul cu calculatorul;
- dezvoltarea creativitatii, pentru adaptatrea rapida la scimbarile de pe piata fortei de munca.
jjjjjjjjjResurse umane:
- 10 membri( ingineri si maistrii instructori), din care 5 ingineri cu gr. I si 3 cu gr. II;
- 6 ingineri formati in diferite stagii de instruire( interna sau externa) pentru formare formatori in program Phare.
jjjjjjjjjResurse materiale:
- 2 cabinete Tehnologia meseriei;
- 1 cabinet Procese si aparate;
- 1 cabinet Legislatie, Protectia muncii si Protectia mediului;
- 3 laboratoare Controlul fabricatiei, din care unul prin dotare Phare;
- 1 laborator tehnologic partial dotat Phare;
- 1 statie productie chimica.
jjjjjjjjjRealizarile din ultimii 4 ani vizeaza:
- concursul pentru meserii faza nationala: 2 premii II, 2 premii III si 5 mentiuni;
- admiterea in invatamintul superior-30%;
- incadrare in productie-15%.
jjjjjjjjjPerspective:
- pregatirea unor tineri pentru viata cu incredere in abilitatile si viitorul lor, cu gandire pozitiva, activi, care isi asuma responsabilitatea pentru actiunile lor.
CATETRA- ELECTRO MECANICA SI ATELIER
jjjjjjjjjCatedra pregateste automatisti exploatare intretinere si reparare echipamente din industria chimica si petrochimica si mecanic intretinere si reparare echipamente din industria chimica si petrochimica.
jjjjjjjjj Competentele urmarite vizeaza:
- asigurarea mobilitatii fortei de munca;
- lucrul in echipa;
- utilizarea calculatorul;
- dezvoltarea creativitatii.
jjjjjjjjjResurse umane:
- 6 membri din care 2 ingineri cu gr. I si 2 cu gr. II;
- 1 inginer format pentru formatori in program Phare;
- 3 maistrii instructori dincare 2 cu gr.I si 1 cu gr. II.
jjjjjjjjjResurse materiale:
- 2 laboratoare: Masurari electrice si Automatizari;
- 2 cabinete: Mecanica si Desen tehnic;
- 2 ateliere de lacatuserie generala;
- 1 atelier automatizari;
- 1 atelier sudura.
jjjjjjjjjRealizari:
- admiterea in invatamintul superior-30%;
- incadrare in productie-45%.
jjjjjjjjjPerspective:
- asigurarea capacitatii de integrare a absolventilor in sistemul economic actual prin atestarea in meserie;
- accesul la institutiile de invatamint superior;
- cresterea activitatii de instruire practica;
- executarea unor lucrari pentru alte unitati.